mutlu olmak için iğnele!

ansiklopedik bilgu:

The Simpsons (Türkçe: Simpsonlar), Matt Groening tarafından yaratılan 20 sezondur devam eden Amerikan çizgi dizisi.
Yayın hayatına 1987 yılında Tracy Ullmann Show’da kısa skeçler olarak başladı. Yarım saatlik çizgi dizi formatına dönüştürülürken orijinal karakterlerin görünüşleri de değişen The Simpsons ailesi, televizyon tarihinin en önemli yapımlarından biri oldu. Amerika'da en uzun süre yayında kalan komedi yapımı ve çizgi dizi oldu. 17 Şubat 2008'de 412. bölümü yayınlandı. Orjinal müziği Danny Elfman tarafından yapılmıştır.

ben senelerdir simpsonları izlerim daha minicik bi sıpayken mekdanıtshapimiyılda bunların oyuncakları verilmişti bugün o oyunckları buldum heryerini bok götüren tavan arasında acayip mutlu oldum beeeii(keşke masum insancıkım yanımda olaydıda bna bi beii diyeydi şu sniye) neyse sevindirik sevindirik bunları konuşturmya başladım :)[görmemişin homerı olmuş misali]
kendi kendime iğrenç esprilerimi ve ReT kide+pusha ve daha bir çok gubuz siyasiye göndermemi yapıp yapıp güldüm .Hiç bu kadar mutlu olacağımı tahmin etmemiştim lan !

^^everything is 10% fruit juice:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder