börtü böcek



lan bn bu baharı neden aşk mevsimi falan olarak yaşayamıyorum ne var bende uleyn?? ben durup dururkene şapşal şapşal niye birine aşık olamıyorumm !(baya bi devrik oldu)neden kimseye içgüdülerimle böyle naahoş bakamıyorum , baharda tek olan şey gevşemiş sakıza dönmem dahada bi bok olmuyo .genelde bahar aylarında bi can bunalması yaşıyorum bu insanların aşık olup voleybol oynama çiçek toplama ve saklanbaç tarzı etkinliklerinede kılım ayrıca , bn hep bişeyden kaçıyorumda niye o bişey bokunu çıkarana kadar bni kovalamıyo neden kovalandıkça kaçan ateş böceği olamıyorum ? bide şu var neden börtü böcek ve hayvan aleminin en garipleri gelir bi tarafıma konar bu piknik denen zımbırtılarda gedün lan gelmeyin ! hadi karınca bok böcüsü salyangoz neyim ollsa neyse ama pervane sinek kuşu tarzı şiylerden tırsıyorum ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder