ölmedim yaşıyorum




bugün prize toplu iğne soktum bi bok olmadı hani çarpılırdım lan hani zızzz diye geberirdim sizi gidi lanet olası fizik hocaları sivri uçlarda eksi yük birikimi nerde kaldı söyleyin bna huleyn hepsi palavra yarında hapşırırkene gözümü açmayı deniycem ama yuvalarından fırlamazsa bu sefer fenaa şeyler olacak madem bi bok olmuyo öğretmeyin o zaman bnim burda hayallerim yıkıldı ayrıca deterjan içincede ölünmüyomuş bi kere gary arkdaşım baa intaara teşebbüs etti ö şekil bişey olmadı bi boğazı tahriş mi olmuş tahrib mi olmuş ne zıkkımsa ! bi insan intaar etmek için deterjan içer mi lan böyle bi sapık ruh ölsün zaten,git uyku hapı dik kafana ne biliyim jiletle falan deterjanla atraksiyona girmenin ne alemi var diğerlerinde kesin ölüyosun sonuçta

6 yorum:

  1. yaşadığını mı idrak etmeye çalışıyosun, napıyosun?

    YanıtlaSil
  2. kaç gündür kimse bni aramıyo ya ölmediğim belli olsun dedim yani :D

    YanıtlaSil
  3. ben de küçükkene kağıtları ağzımda top top yapıpı şişle prize sokardım. hala yaşıyorum. hem de çift taraflı yapardım. :D

    fizik yalan zaten yav. bakma sen onlara. aman çalışın yavrum

    YanıtlaSil
  4. :D dur onu da deniyim hoş fikirmiş bide elektrik işlerkene bizi zırt pırt labaratuara götürürlerdi hoca devre mevre gösterirdi her seferinde 0.9 uç yakrdık zevkine lan böyle bi paranoya yok yaniğ

    YanıtlaSil
  5. belki köpürmek istiyordu kudurmadan...şdlsöfköşldgöf

    YanıtlaSil
  6. iki adet toplu iğneyi aynı anda iki deliğe de sokman gerekiyor. ben yapmıştım. priz patlamış, elim çok acımıştı.

    YanıtlaSil