wouw wouw çaça


sabah uyandım ama ne yapmak istediğimi bulmak için yatakta depin depin depindim eevet bişey yapmak istemiyordum yemek yemek bile istemiyordum
bir haller vardı bende...
neyin var yinee neyin neyin ?ikide bi bişeyin var zatiy çektir git bilinç altı mısın ne nanesin ?

sora işgüzar gonşumuz geldi neymiş efeem sağlık ocağı bi bok amann çokda fifi(anlamını bilmiyorum sevgili ka'dan duymuş bulunmaktayım) bnim burda neyim var sen bna sağlık ocağı neyin anlat!haliyle tersledim oda çektirdi gitti.sora karnımda bi hareketlenme oldu hayırr aşık fln olmadım açıktım ama yemiycem be yemiyorum boş boş !ne yiyosun yeme işte iyi!oturdum kıçım karıncalanana kadar sora kalktım bademliballı mısır gevreği yedim sora oturdum yine depresyona girdim heralde farkında bile değilim sora öse girecek olan kuzenime başarabilirsin yapabilirsin gazı verdim wouv wouv pedere haaa !sn önce kkendini bi pederde * saygıdeğer arkdaşlarım nerelerdesiniz kaç gündür evdeyim öldm mü kaldım mı bellü değil biriniz sormadınız buymuş demek ha aman oda fifi değil fifi ztn bi köpek cinsi neyim değil mi DE

2 yorum: